آرپناهی گفت: حل مشکل آب شرب روستای تخت اناری ضرورت دارد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه راهکار‌های لازم را ارائه کنند.

علیرضا آرپناهی، عضو شورای اسلامی روستای تخت اناری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: روستای تخت اناری در فاصله چهار و نیم کیلومتری از شهرستان شوشتر واقع شده است و ۵۰ خانوار دارد که بعضی از این خانوار‌ها به دلیل مشکلات روستا به شهر‌ها مهاجرت کردند.

او با بیان اینکه این روستا افتخار داشتن اولین شهید طلبه در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس را دارد، افزود: مسئله اصلی این روستا نداشتن آب شرب و لوله کشی بوده که مردم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

آرپناهی بیان داشت: اهالی روستای تخت اناری کشاورز هستند و برای مبارزه با بی آبی در شرایط سختی قرار دارند آن‌ها برای تولیدات کشاورزی و دامی هموار گام برمی دارند و ان شاءالله مسئولان برای حل مشکلات آن‌ها را یاری کنند.

عضو شورای اسلامی روستای تخت اناری تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم به این روستا بیایند و مشکلات را بررسی و راهکار‌های لازم جهت رفع آن‌ها را ارائه کنند.

او گفت: انشاءالله با همکاری مسئولان شوشتر و خوزستان شاهد شکفتن جوانه‌های امید و اشتغالزایی در راه پیشرفت ارتقای فرهنگ روستا مداری، کشاورزی و دامپروری باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.