سرپرست آبفای رامهرمز از حل مشکل افت فشار آب روستای گنبد لران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی، سرپرست آبفای رامهرمز گفت: با افزودن روستای آب لغمک به شبکه‌ی آبرسانی روستایی رامهرمز، با افت فشار آب در روستای گنبد لران مواجه شدیم و پس از اعزام کارشناسان مربوطه به محل و بررسی کامل مشکل پیش آمده تصمیم بر راه اندازی تاسیسات شماره دو چم مرداس گرفته شد.

او بیان داشت: لوازم این تاسیسات به صورت کامل نصب و این تاسیسات وارد مدار تقویت فشار آب شرب گردید.

احمدی افزود: تاسیسات مذکور، هیچگونه لوازمی نداشته و آبرسانی و تقویت فشار آب ارسالی به روستای گنبد لران توسط پمپ پایین انجام میشد که پس از انجام تغییرات و نصب پمپ wkl ۸۰/۱۰ و الکترموتور ۴۵ kw و همچنین گند زدایی و شسشوی مخازن چم مرداس، گنبدلران و آب لغمک هم اکنون پمپ پایین آب را به سمت مخزن بالای تپه (درون تاسیسات) هدایت نموده و پمپ جدید النصب واقع در تاسیسات شماره دو چم مرداس آب مخزن را به مدار باز گردانده و به سمت روستا‌های گنبد لران و آب لغمک ارسال می کند.

سرپرست آبفای رامهرمز تصریح کرد: تغییرات جدید باعث امکان افزایش پتانسیل آبرسانی از تاسیسات مذکور را برای آبفا به وجود آورده و طی ایام پیش رو در صورت توسعه‌ی شبکه آبرسانی و افزودن روستا‌های پایین دست به شبکه‌ی آبرسانی مشکلی در خصوص ارسال آب به مناطق بیشتر نخواهیم داشت. در حال حاضر آب شرب ۷۵ خانوار از این تاسیسات تامین می‌شود که همگی از فشار آب بسیار عالی و کیفیت مناسب بهرمند شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.