احمدی گفت: تعویض پمپ حلزونی روستای ماماتین که صعب العبور و فاقد جاده دسترسی بود با کمک پرسنل اداره آبفای شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی، سرپرست آبفای رامهرمز گفت: اکیپی برای تعویض پمپ حلزونی ۱۰۰/۴۰۰ تاسیسات روستای ماماتین به محل اعزام شدند. این تاسیسات فاقد جاده دسترسی بوده و برای رساندن پمپ حلزونی به محل تاسیسات، پرسنل پمپ مذکور را به صورت یدی و با همکاری نیرو‌های جهادی و افراد بومی جابجا نموده و پس از عبور از منطقه کوهستانی و صعب العبور در محل نصب و مورد بهره برداری قرار دادند.

او بیان داشت: از مدتی پیش به علت شکستگی پروانه و بلبرینگ و انحنای شافت پمپ عملیات آبرسانی به روستا‌های مقصد به خوبی انجام نمی‌شد و مشترکین با کاهش فشار آب مواجه شده بودند که این موضوع باعث پایین آمدن رضایت آن‌ها گردیده بود.  

احمدی افزود: به محض اعزام کارشناس و حصول نتیجه در خصوص دلایل افت فشار نسبت به تامین پمپ حلزونی مذکور اقدام نموده و در اسرع وقت در محل نصب و مورد بهره برداری قرار دادیم و  تاسیسات مذکور، تقویت فشارآبرسانی به روستا‌های ماماتین، شاردین، چم لیشان و چند روستای دیگر را بر عهده دارد که در این مناطق حدودا ۲۲۰ خانوار زندگی می‌کنند و از آب سالم لوله کشی بهره می‌برند.

 سرپرست آبفای رامهرمز تصریح کرد: در مدتی که گذشت با وجود مواجهه‌ی تنش آبی شدید در استان تمام تمرکز پرسنل امور آبفا رامهرمز بر تنش زدایی متمرکز شده بود و می‌توان اذعان داشت جزو بهترین مناطق استان از لحاظ رویارویی با کم آبی و تنش زدایی بودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: تاسیسات ماماتین و هر تاسیسات دیگری به مشکل بربخورد بلافاصله نسبت به بهبود شرایط اقدام کارشناسی و مقتضی را انجام می‌دهیم و تاکید می‌کنم که برای خدمت به مردم، به صعب العبور‌ترین مکان‌ها هم خواهیم رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.