معاون آموزش و پرورش تربت جام گفت: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان آغاز شده است و در این مرحله ۲ هزار و ۴۰۰ معلم واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فیاض معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام با اشاره
به شروع مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان در سالن "ورزشی معلم" آغاز شده است ودر این مرحله علاوه بر۲ هزار و ۴۰۰ معلم دریافت کننده واکسن کرونا، جاماندگان مرحله اول واکسیناسیون نیز دعوت به این مرکزخواهند شد.


او با قدردانی از مدافعان سلامت افزود: امیدواریم با همکاری دانشکده علوم پزشکی وتامین به موقع واکسن کلیه فرهنگیان شاغل تربت جام هر دو مرحله این واکسن را قبل از آغاز سال تحصیلی دریافت نمایند و آماده بازگشایی مدارس شوند.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام ادامه داد: پیگیری لازم انجام خواهد گرفت تا نیرو‌های پیش دبستانی و برون سپاری نیز مشمول طرح واکسیناسیون فرهنگیان قرارگیرند.

 

فیاض بیان کرد: از معلمین و فرهنگیان عزیز شاغل دعوت می‌شود برای تزریق دز اول یا دوم طبق زمان بندی که بر روی کارت واکسن قید شده و توجه به اطلاعیه‌های صادره در مرکز واکسیناسیون حضور به هم رسانند.


انتهای پیام//س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.