سالم پور گفت: اتحادیه هایی که زمان هیأت مدیره آنها در خرمشهر به پایان رسیده هرچه سریع تر مقدمات قانونی برگزاری انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، پیش از ظهر امروز کمیسیون نظارت بر اصناف خرمشهر به ریاست جبار سالم پور معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با ابلاغ مصوباتی تشکیل شد.

سالم پور در این نشست با تاکید بر برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی اظهار کرد: اتاق اصناف و کسانی که متولی موضوع انتخابات اتحادیه ها هستند، هرچه سریع تر نسبت به انجام مقدمات قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه هایی که زمان هیأت مدیره آنها در خرمشهر به  پایان رسیده، اقدام کنند.

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل کارگروه قیمت‌گذاری اتحادیه‌های صنوف در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: این کارگروه، قیمت‌گذاری اتحادیه‌های صنوف در شهرستان خرمشهر را مورد بررسی قرار می دهد و پس از مشخص شدن قیمت‌ها، برای تایید نهایی در کمیسیون نظارت مطرح خواهد کرد.

سالم پور به اهمیت تمرکز و هم افزایی هرچه بیشتر در راستای توسعه و رونق اصناف تاکید کرد و گفت: برای توسعه و رشد اقتصادی بازار خرمشهر باید ته لنجی و بازار الکترونیک و مجازی راه اندازی شود.

او  با بیان اینکه در ارتباط با راه اندازی ته لنجی خرمشهر اولویت بندی با  مشخص کردن بازار سیف، فردوسی و صفا به عنوان محل عرضه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: امید است با توجه به تشکیل کمیسیونی در اتاق بازرگانی این شهرستان، تصمیمات خوبی گرفته شود و برای تصویب نهایی به کمسیون نظارت ارجاع شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.