موسوی با اشاره به فعالیت دوباره مشاغل گروه شغلی ۲ از فردا گفت:از تمام واحد‌های صنفی که در وضعیت قرمز کنار ستاد مقابله با کرونا ماندند قدردانی می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان دستور بازگشایی مشاغل گروه شغلی ۲ را از فردا چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه صادر کرد.

این دستور بر اساس قرار گرفتن شهرستان آبادان در وضعیت نارنجی صادر شده که مطابق آن گروه‌های شغلی یک و دو در این گونه مناطق می‌توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت کنند، گروه‌های شغلی سه و چهار کماکان تعطیل هستند.

او با قدردانی از تمامی اصناف و کسبه آبادانی که در این مدت با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان همکاری نموده اند گفت:در این شرایط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی می‌تواند وضعیت نارنجی ثبات داشته باشد و حتی شهر را به وضعیت زرد بکشاند، اما اگر همه چیز را به حال خود رها کنیم، قطعاً وضعیت نارنجی شکننده خواهد بود و ما را به وضعیت قرمز و تعطیلی مجدد بازار سوق خواهد داد.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: همکاری تمام دستگاه‌های متولی در ستاد مقابله با کرونا و همچنین شهروندان و صنوف گرامی در بازگشت از وضعیت قرمز به نارنجی موثر بوده و از همه این عزیزان قدردانی می‌کنم.

او افزود: باید محکم‌تر از گذشته و همچنین با نظارت صددرصدی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام فاصله فیزیکی را در تمامی ادارات، بانک‌ها، صنوف و پاساژ‌ها و مراکز خرید رصد کرده و در همین بین با متخلفین برخورد شدید خواهد شد،در این وضعیت گروه مجموعه‌ی رستوران‌ها می‌بایست به صورت بیرون بر فعالیت کنند، بازار جمعه و نظایر آن کماکان تعطیل هستند.

همچنین بر این اساس ادارات دارای خدمات ضروری با (دو/ سوم) ظرفیت پرسنل و ادارات عادی با (یک/ دوم) ظرفیت پرسنل در هر شیفت کاری می‌توانند فعالیت کنند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی تمامی مجموعه اجرایی شهرستان بتوانیم با ثبات وضعیت نارنجی آن را به سمت وضعیت زرد پیش ببریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.