همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی دو طرح صنعتی و کشاورزی در نیشابور افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی دو طرح صنعتی و کشاورزی در نیشابور به بهره برداری رسیدند.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی تحت فشار در نیشابور گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت شرق کشور از نظر کم آبی باید برای کاهش مصرف بی رویه آب فکر جدی شود.

او افزود: سند سازگاری با شرایط کم آبی یک سند مهم برای مدیریت مصرف آب  ماست که باید به صورت جدی آن را دنبال کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی بر استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری تاکید کرد و ادامه داد: سند مذکور برای انجام فعالیت‌های دستگاه‌های متولی آب استان یک شاخص محسوب می‌شود.

معتمدیان ضمن تاکید بر مصرف درست منابع موجود بیان کردد: احیا، مرمت و بازسازی قنوات در سند سازگاری با کم آبی مورد توجه است. پروژه آبرسانی تحت فشار که امروز افتتاح شد با اعتبار ۳۰۲ میلیون تومان و اعتبار دولتی ۲۵۷ میلیون تومان در ۲۵ هکتار اجرا می‌شود.

امروز با حضور محمدصادق معتمدیان واحد تولید اکسید آهن، دانه و پودر از سرباره و بازیافت انواع آلیاژ با ظرفیت ۱۰۷ هزار تن در سال و سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

 با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی فازهای بعدی این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد آغاز شد که ۱۱۰۰ اشتغال را به بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.