مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مبلغان دینی در استان به تبلیغ طرح «اطعام و احسان حسینی» می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶۷۰ مبلغ و ۷۰ مبلغه اردبیلی و همچنین ۷۵ مبلغ اعزامی از استان قم، تبلیغات در خصوص طرح «اطعام و احسان حسینی» را در اولویت برنامه‌ها و سخنرانی‌های خود قرار داده‌اند.

او افزود: تلاش داریم از ظرفیت خیران و هیات‌های مذهبی به منظور تامین نیاز‌های اساسی اقشار آسیب‌پذیر به خصوص خانوار آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا بیش از پیش بهره‌مند شویم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه بیش از هزار هیات مذهبی در سطح استان فعالیت دارند، بیان کرد: بسیاری از نیکوکاران احسانات و انفاقات خود را به سمت طرح «اطعام و احسان حسینی» سوق داده‌اند تا در کنار عزاداری، یاریگر محرومان و مستمندان جامعه باشند.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های هیات‌های مذهبی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود تا سوگواران حسینی در منازل خود نیز به عزاداری بپردازند، بیان کرد: تمامی هیات‌های مذهبی دارای کانال و گروه در فضای مجازی هستند که از این ظرفیت نیز برای تبلیغات طرح «اطعام و احسان حسینی» تا آخر ماه صفر بهره گرفته خواهد شد.

او ضمن قدردانی از حمایت‌ها و خدمات کمیته امداد به فقرا و نیازمندان جامعه، گفت: یاری‌رسانی به اقشار محروم همواره مدنظر ائمه معصومین (ع) است که این کار‌های نیکو موجب خیر و برکت در زندگی نیکوکاران می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در دوران کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از شغل‌ها دچار آسیب شده است، افزود: کمیته امداد همواره یاور مظلومان و مستضعفان جامعه است تا آن‌ها در مسیر زندگی خود کمتر با مشکلات روبه‌رو باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه طرح «اطعام و احسان حسینی» از ابتدای فعالیت خود در ماه محرم مورد استقبال سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت، بیان کرد: از یکایک مبلغان کمال قدردانی داریم که با حمایت‌های خود، کمک‌های مردمی را به سمت رفع مسائل خانوار تحت حمایت و سایر محرومان جامعه سوق می‌دهند.

حسین دشتی با بیان اینکه طی ۲۰ روز گذشته از ماه محرم و در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» توسط خیران و مراکز نیکوکاری بیش از هفت میلیارد تومان کمک شده است، افزود: این مبلغ صرف تهیه و توزیع ۱۰۹ هزار پرس غذای گرم، هفده هزار سبدکالا و هجده هزار بسته بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند شده است.

او با اعلام اینکه از عزاداران نیکوکار که کمیته امداد را در امر دستگیری از محرومان یاری می‌کنند کمال تشکر داریم، بیان کرد: طرح «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه دارد که همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به این طرح هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» مشارکت کنند، گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.