فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه آمادگی لازم برای کمک به مراکز بهداشت و درمان مانند برپایی بیمارستان و اعزام تیم‌های سیار پزشکی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بیماران حاد تنفسی نیروی زمینی سپاه در نیشابور گفت: رهبر معظم انقلاب اولویت نخست کشور را مقابله با کرونا اعلام کردند و بر این اساس نیروی زمینی سپاه امکانات بهداری خود را در مسیر مقابله با کرونا قرار داده است که بر همین اساس در دو هفته اخیر ۲ بیمارستان ثابت و سیار در مشهد و نیشابور راه‌اندازی شد.

او افزود: با توجه به اعلام تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی نیشابور و درخواست راه اندازی بیمارستان سیار، ما در کمتر از ۷۲ ساعت این کار را انجام دادیم و بیمارستان را آماده بهره برداری کردیم.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: نیروی زمینی سپاه آمادگی لازم برای کمک با مراکز بهداشت و درمان مانند برپایی بیمارستان و اعزام تیم‌های سیار پزشکی را دارد. هر جا که مشکل تخت وجود داشت سپاه پاسداران حضور پبدا کرده و بیمارستان برپا کرد و هر جا تیم پزشکی نیاز بود، گسیل کرد.

سردار پاکپور بیان کرد: تیم های پزشکی ما در خیلی از بیمارستان های کشور مستقر هستند و بخش اعظم بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه نیز در اختیار بیماران کرونایی است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی نیروی زمینی سپاه پاسداران، ویژه بیماران حاد تنفسی، امروز با حضور استاندار خراسان رضوی و فرمانده نیروی زمینی سپاه در نیشابور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار