مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: واکسیناسیون کرونا برای کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و خانواده آنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به اینکه رسالت اصلی این شرکت سوخت رسانی مطلوب به مردم است و یکی از حساس‌ترین، پرخطرترین، شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین مکان‌ها برای انتقال ویروس منحوس کرونا جایگاه‌ها است با هماهنگی انجام شده با واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه با دانشگاه علوم پزشکی استان، عملیات واکسیناسیون کرونا برای کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی، رانندگان نفتکش، کارکنان و خانواده همکاران آغاز شده و در حال انجام است.

خشایی افزود: واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌ های سوخت و رانندگان نفتکش با برنامه‌ ریزی منظم به گونه‌ای انجام شد که هیچگونه خللی در روند فعالیت سوخت رسانی به وجود نیامده است.

او تب‌ سنجی کارکنان، کارگران جایگاه‌های سوخت، رانندگان نفتکش، ضدعفونی و گندزدایی محل‌های کار و توزیع مداوم ماسک، دستکش و الکل بین کارکنان عملیاتی و ستادی و معاینه منظم و مستمر را از جمله اقدامات پیشگیرانه منطقه در خصوص مقابله با بیماری کرونا برشمرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.