مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف موتور سیکلت قاچاق و جریمه ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریالی متهم در شهرستان فسا خبر داد.

غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص جزئیات پرونده، گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان فسا، ماموران نیروی انتظامی با اخذ مجوز قضایی اقدام به ورود به این منزل و توقیف موتور سیکلت کردند.

او، موتور سکیلت مکشوفه را از نوع هوندا ۱۳۰۰ سی سی عنوان کرد و افزود: با بازداشت مالک موتور سیکلت و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان، شعبه رسیدگی کننده تحقیقاتی را پیرامون موضوع انجام و نهایتا مشخص شد که این موتور سیکلت بطور غیرقانونی و بدون پرداخت عوارض گمرکی از یکی از بنادر جنوبی وارد کشور شده است.

سالاری اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تحلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط موتور سیکلت و جریمه دو میلیارد و یکصد میلیون ریالی متهم صادر کرد که با تلاش مامورین اجرای احکام، جریمه این متهم وصول و به حساب خزانه کشور واریز شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار