مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیاردی برای نگهداری تجهیزات بهداشتی خارجی قاچاق در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ا دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، ماموران نیروی انتظامی با اخذ مجوز قضایی وارد این منزل شدند.

او افزود: طی بازرسی از این منزل تعداد زیادی تجهیزات بهداشتی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف و بر این اساس پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری ادامه داد: طی تحقیقات انجام شده در شعبه رسیدگی کننده و همچنین بازجویی از متهم پرونده، تخلف قاچاق محرز و نهایتا حکم به ضبط اقلام مکشوفه و جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی متهم صادر شد.

او همچنین اظهار داشت: در پی کشف یک کارگاه بسته بندی مواد غذایی تقلبی در شیراز، یک نفر در این رابطه بازداشت و پرونده‌ای برای رسیدگی فوری و قاطع به موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

غلامرضا سالاری با بیان اینکه متهم در منزل مسکونی خود اقدام به اعمال خلاف قانون می‌کرد، افزود: او مقادیر زیادی مواد غذایی بی کیفیت از جمله روغن و چای را دپو و با جعل لیبل، اقدام به بسته بندی این اقلام در قالب برند‌های مشهور خارجی کرده و در بازار توزیع می‌کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین از کشف تعدادی آلات جعل، بسته بندی و قوطی‌های خالی مواد غذایی از منزل این فرد خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این اقلام مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال نیز کشف و در حال حاضر نیز برای متهم دو پرونده تقلب و نگهداری کالای قاچاق تشکیل شده که البته بخشی از اتهامات این فرد در محاکم دادگستری رسیدگی خواهد شد.

سالاری تهدید سلامت مردم را خط قرمز تعزیرات حکومتی عنوان کرد و گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با سوداگران ومتخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و مقرر شده پرونده این فرد با جدیت و قاطعیت رسیدگی و مجازات اشد برای وی اعمال و بعد از انجام مراحل قانونی و صدور رای،مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.