طی آیینی با حضور استاندار خراسان شمالی و مدیران ارشد استانی ۵۹۹ پروژه به ارزش ۱۷۰۸ میلیارد تومان در هفته دولت به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی در این آیین گفت: فارغ از تمام نگاه‌ها و بینش‌های متفاوت، اصل اساسی کار خود را بر مبنای خدمتگزاری قرار داده ایم.


بیشتر بخوانید 


او با تاکید بر اینکه با انسجام اجزای حاکمیت، استان به محل کار و تلاش تبدیل شده است، افزود: با تلاش شبانه روزی و هم افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی این طرح‌ها به مرحله بهره برداری رسیده است.

شجاعی تصریح کرد: دو سوم از پروژه‌های هفته دولت امسال در حوزه اقتصادی است که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای بیش از سه هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او افزود: در سه سال گذشته همچنین بیش از بیست هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت سرمایه گذاری پرداخت شده است که نشان دهنده هم افزایی و تلاش مدیران در جهت رفع مشکلات اساسی مردم است.

او در ادامه افزود: در سه سال اخیر و در گرامیداشت هفته‌های دولت پروژه‌های متعدد به ارزش ۱۲۴۶۵ میلیارد تومان و ۳۵۵میلیون یورو کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

 شجاعی  افزود: در حال حاضر تاکید رئیس جمهور محترم بر رسیدگی به وضعیت معیشتی بیماران کرونایی است که ما نیز باید در همین راستا قدم برمی داریم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.