شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از افزایش میزان واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: از امروز فعالیت بانک‌ها و ادارات آغاز خواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی  با قدردانی از مردم استان برای رعایت محدودیت‌های اعمال شده در ایام تعطیلات گذشته گفت: در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی از استان‌های برتر بودیم.


بیشتر بخوانید 


شجاعی با اعلام اینکه شیب استان از نظر تعداد ابتلا و فوتی‌ها هنوز رو به افزایش است، افزود: عدد آر با شیب کمی در حال کاهش است که این نشان دهنده کاهش میزان شیوع بیماری در استان است.

او گفت: روند واکسیناسیون افراد در استان نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است و با پیگیری‌های انجام شده در خصوص تامین تجهیزاتی از جمله دستگاه اکسیژن ساز و دارو در حال حاضر کمبودی در استان وجود ندارد.

او افزود: در خصوص نحوه بازگشایی مدارس کمیته‌ای تخصصی در سطح ملی موضوع را بررسی خواهد کرد و بنا بر اعلام رئیس جمهور بازگشایی مدارس باید رعایت شرایط لازم از جمله واکسینه معلمان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس باشد.

او گفت: از امروز تمامی ادارات و بانک‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، اما بر اساس رنگبندی شهر‌ها تمامی محدودیت‌ها از جمله منع تردد شبانه و فعالیت کسبه اعمال خواهد شد و بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا فعالیت اصناف منوط بر رعایت دستورالعمل بهداشتی اعلام شده خواهد بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.