واحدی گفت: دولت آتی باید در نظام تصمیم گیری کشور از جامعه دانشگاهی استفاده کند.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتظارات جامعه دانشگاهی از وزیر علوم دولت آتی اظهار کرد: جامعه دانشگاهی از وزیر علوم دولت آتی انتظار دارد که شان و جایگاه علم و فناوری دانشگاهیان در تصمیم گیری‌های کشور مدنظر قرار گیرد.

او افزود: نقش دانشگاهیان باید بیش از پیش در نظام تصمیم گیری کشور تصویب شود، به هر حال دانشگاهیان افراد برجسته و خبره و با تجارب کاری ممتد و مسلط به دانش روز هستند؛ بنابراین باید در نظام تصمیم گیری کشور از آن‌ها استفاده شود تا با مشارکت‌های خود مشکلات کشور را فع کنند.

واحدی تصریح کرد: نیاز‌های کشور باید در بخش‌های مختلف دانشگاهی مورد توجه قرار بگیرد و این انتظار از دانشگاهیان وجود دارد تا برای رفع مسائل کشور اقدام کنند، اما لازمه این کار این است تا آن‌ها در بخش‌های مختلف صنعت، تجارت و ... مشارکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: نیاز‌های مربوط به دانشگاهیان برای اینکه در حد استاندارد از تجهیزات و امکانات برخوردار باشند باید جزو اولویت وزیر علوم دولت آتی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار