مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت : ۱۳ تیم طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به مناطق کمتر برخوردار و محروم این استان اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت : اعزام‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توزیع ماسک، محلول ضدعفونی کننده دست و سنجش سطح اکسیژن خون صورت گرفت.

او گفت : در این اعزام‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت، پزشکان عمومی و متخصص نسبت به ویزیت مراجعین همت کرده کلیه دارو‌های عمومی و تخصصی به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

منصوری افزود: ضمنا آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از ویروس کووید۱۹ توسط، کارشناسان بهداشتی و پرستاران در دستور کار اعزام‌ها قرار داشت.

او افزود: تعداد ۲۴ مورد ارجاعی به مراکز پاراکلینیکی برای انجام خدمات پروسیجر و اعمال جراحی معرفی شدند که با هماهنگی و قرارداد‌های منعقد شده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با مراکز درمانی به صورت رایگان خدمات لازم ارائه خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.