حجت الاسلام علی اکبرپور گفت: دولت سیزدهم باید بتواند با هم‌صدایی و نگاه ملی و همراهی قوای مختلف برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام اکبرپور امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه گفت: قطعاً دولت باید با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به وعده‌ها عمل کرده و مشکلات را به حداقل برساند و اولین اقدامی که باید دولت انجام دهد تکمیل هیات همراه است این هیات همراه باید در اسرع وقت شکل گیرد تا منتهی به حل معضلات شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد این دولت باید بتواند با هم‌صدایی و نگاه ملی و همراهی قوای مختلف برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم اقدام کند.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه دولت سیزدهم باید دولتی پاسخگو در بین مردم، اقناع کننده مردم، از مردم در مردم و همراه مردم باشد گفت: این دولت باید مردم را درک کند و در مسیر دردهایشان قدم بردارد.

وی تصریح کرد: اطاعت از عوامل الهی و دوری از منویات حضرت حق دارای اهمیت است و اگر کسی می‌خواهد به عاقبت بخیری برسد تقوا بهترین وسیله رسیدن به عاقبت بخیری خواهد بود.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: بی تقوایی سبب گرفتاری، سخت‌ی ها و بلا‌ها در زندگی انسان می‌شود و از فلسفه‌های وجود بلا بی‌تقوایی‌های فردی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اولین مانع رسیدن به تقوای الهی نفس اماره‌ای است که در درون همه ماست و اگر مومن می‌خواهد رضا و رحمت حق تعالی را داشته باشد باید مسیر بندگی را طی کند و اینکه گاهی یک انسان در مرحله سقوط می‌رود به دلیل این است که از درون شکست خورده است.

پنجم شهریور روز بزرگداشت زکریای رازی و روز صنعت داروسازی بوده که به میمنت این روز و همچنین اول شهریور به عنوان روز پزشک از زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در دوران سخت کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی افزود: در هفته دولت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم که اثرات خدمات و تفکرات ناب این ۲ شهید همواره در جامعه می‌درخشد.
وی ادامه داد: از تمام افرادی که در این مدت خدمت کردند به نوبه خودم تشکر می‌کنم که در سالیان گذشته زحماتی را متحمل شدند گرچه جای گلایه‌هایی نیز باقی است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار