حجت الاسلام احمد راهداری گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر گرفته از نهضت عاشورا است و در همه شرایط بر همگان واجب بوده و اگر از این واجب الهی دوری شود تبعات بسیار بدی بر جامعه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان ضمن سفارش به تقوای الهی در ماه خودسازی محرم و ماهی که متعلق به امام حسین (ع) است اظهارداشت: محرم میدان عمل است و در این ماه شهادت و مصداق خارجی آن را می‌بینیم و قرآن تفسیر و تبیین می‌شود.

وی بیان کرد: در ماه محرم امام حسین(ع) بهای اینکه خدا بشریت را عبث نیافریده به جهانیان نشان داد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه ماه محرم مانند ماه رمضان بوده و این ماه قرآن ناطق است و به انسان‌ها بصیرت، آگاهی و علم توامان با عقل می‌دهد تصریح کرد: ایثار و شهادتی که قرآن می‌گوید چه زیبا در کربلا عملیاتی شد.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: ۲۲ مرداد روز تشکل‌های اجتماعی است تا دولتمردان شفاف با مردم حرف بزنند و خیلی از این مردم عهده دار کارها شوند.

حجت الاسلام راهداری گفت: ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی بوده و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را نامگذاری کرده تا یادآوری کند درخت مقاومت نتیجه داده و حزب الله به جهان عرب عزت بخشیده است.

وی با بیان اینکه ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان است و این افراد قرآن ناطق و سند زنده انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: امیدوارم در پناه خدا روز به روز به عزت جمهوری اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار