مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از پایان موفقیت آمیز عملیات امداد به کامیون حمل مواد سوختی که با ۲۸ هزار لیتر بنزین در بزرگراه کربلا و در پنج کیلومتری شهر صحنه واژگون شده بود، خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از پایان موفقیت آمیز عملیات امداد به کامیون حمل مواد سوختی که با ۲۸ هزار لیتر بنزین در بزرگراه کربلا و در پنج کیلومتری شهر صحنه واژگون شده بود، خبر داد و گفت : خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

او گفت : به علت خواب آلودگی راننده در نیمه شب خودرو از مسیر اصلی منحرف و از پل سقوط کرد و با نشت زیاد بنزین احتمال وقوع انفجار در محل پل وجود داشت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تماس با فرماندار شهرستان صحنه بلافاصله با هماهنگی با اعضا ستاد بحران اقدامات لازم به منظور پاسخ به هر حادثه احتمالی به عمل آمد.

 او افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده تانکر به عنوان تنها سرنشین سالم است.

ظهرابی با اشاره به سختی عملیات امداد و نجات باتوجه به وجود بنزین در داخل تانکر، گفت: هماهنگی خوبی با تیم‌های امداد دستگاه‌های مرتبط انجام شد و از جایی که حادثه در محل دهانه پل بود و بنزین به زیر پل نشت کرده بود، عملیات فوم پاشی انجام شد و با کامیون‌ها دهانه پل را از خاک رس پر کردیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.