استاندار کرمانشاه گفت : هیچ گونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان در استان نداریم و نانوایی‌ها باید ساعات کاری پخت و خدمات را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : جهاد کشاورزی و صمت موظف هستند در چارچوب وظایف در این حوزه با جدیت کار کنند و در این دوره انتقال دولت مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

او پیگیری تخلف برخی کشتارگاه‌های مرغ را خاطرنشان ساخت و گفت : با برخورد قانونی از هرگونه سوء استفاده احتمالی این متخلفان جلوگیری شود.

بازوند، تنظیم بازار داخلی کالا‌های کشاورزی شامل بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین و توزیع و مدیریت نظارتی مطلوب بازار کالا‌های کشاورزی را خاطر نشان ساخت و افزود: در دوره انتقال که وزرای جدید سرکار می‌آیند باید بیش از گذشته برای این موضوع توان و وقت بگذارید و هر سازمانی که متولی کار است باید تلاش شبانه روزی داشته و برای پاسخگویی به مردم باشند، زیرا مردم امید دارند ستاد تنظیم بازار در حوزه محصولات کشاورزی که مسوولیت را برعهده گرفته است با جدیت بیشتری اقدام کند.

استاندار کرمانشاه خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی افزود: در ۴٨ ساعت آینده باید در جلسه‌ای با جهاد کشاورزی وضعیت فعالیت‌های نظارت بر نحوه عرضه و کنترل قیمت‌های کشاورزی بررسی و حتما با کم کاری احتمالی برخورد شود.

او ضمن اشاره به تغییرات صورت گرفته در خصوص انتقال دبیرخانه محصولات کشاورزی از وزارتخانه صمت به جهاد کشاورزی ادامه داد: اگرچه قبول داریم بسیاری از فرآیند‌ها در سطح کشور تصمیم گیری می‌شود، ولی انتظار دارم در سطح استان مدیریت مناسبی برای نظارت و کنترل انجام شود.

مقام ارشد استان ادامه داد: مشکلی به لحاظ کالای‌های اساسی نداریم و در خصوص نان تصمیمی برای افزایش قیمت نداریم، ولی نحوه نظارت بر فعالیت‌ها صحیح نیست و باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا رضایت مردم جلب شود در واقع بحث اصلی روی نظارت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.