کریمیان گفت: تقویت روحیه همکاری جمعی در نهاد شورا و اولویت قرار دادن منافع مردم و شهر به جای منافع فرد و حفظ استقلال ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامیل کریمیان امروز در آیین مهمانی لاله‌ها با اشاره به اینکه، اعتماد دوباره مردم شریف شهر سقز به نهاد شورا نباید دستخوش خدشه و ناملایمات شود اظهار داشت: همکاری جمعی در این نهاد و اولویت قرار دادن منافع مردم و شهر به جای منافع فرد و حفظ استقلال، تصریح و به اعضای پارلمان محلی ضرورت دارد.

کریمیان با بیان اینکه دستاورد‌های ایران اسلامی با ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خادمان به این آب و خاک، به دست آمده، اضافه کرد: فلسفه مسئولان مردمی و دولتی، خدمت به مردم و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او یادآور شد: مردم این شهر با رای دادن و انتخاب وکلای خود در پارلمان محلی به این نهاد باور کرده اند و از منتخبان انتظار کار و تلاش دارند نه اینکه با اعمال سخیف و دور از آداب اداری خود را در بوته نقد و حاشیه سازی قرار دهند و جایگاه مردمی را تضعیف کنند.

این صحبت‌های فرماندار سقز به حواشی زیاد انتخاب شهردار سقز توسط اعضای شورای اسلامی مربوط است که مردم همچنان در فضای مجازی و محافل مختلف بر انتخاب شهردار جدید این شهر گلایه زیادی از اعضای شورا دارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.