با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی مرکز خیریه امدادگران عاشورایی در ایرانشهر افتتاح شد.

پرویز آبسالان رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورایی سیستان و بلوچستان در آئین افتتاح موسسهٔ خیریه  امدادگران عاشورایی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این مرکز با هدف شناسایی و کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج با مشارکت خيران در ایرانشهر راه اندازی شد.

پرویز آبسالان افزود: موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد نقش ویژه‌ای در توسعه عدالت‌محور خدمات سلامت دارند و راه اندازی این مرکز خیریه کمک شایانی به سلامت منطقه و بیماران نیازمند خواهد داشت.

وی بیان کرد: علاوه بر درمان بیماران خدمات معیشتی نیز به آنان از سوی موسسه ارائه می‌شود

همچنین در سومین روز از هفته دولت از خانواده شهید زارعی و جانباز عبدالصمد نورایی نیا در ایرانشهر مسوولان این شهرستان دیدن کردند

فرماندار ایرانشهر در این دیدار گفت: خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند.

علی شعبانی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

وی خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

وی افزود : جامعه ایثارگران بویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار