مدیرروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان گفت:سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به شیوع بیماری کرونا لزوم ارائه خدمات غیرحضوری و امکان پرداخت قبوض را فراهم کرده است.

حمید گتجعلی مدیرروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری، امکان پرداخت قبوض از آدرس اینترنتی https://pay.oghaf.ir را فرهم کرده است.

گنجعلی افزود: مستأجران می‌توانند برای پرداخت قبوض سازمان اوقاف و امور خیریه با ورود به درگاه پرداخت پس از ثبت شماره قبض، ابتدا وضعیت قبض را استعلام کنند و با استعلام قبض، علاوه بر نمایش اتوماتیک مبلغ و وضعیت (منتظر دریافت در بانک، دریافت شده و...) از پرداخت تکراری قبوض نیز جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: اوقاف و امور خیریه همچنین به‌منظور ایجاد سهولت در پرداخت قبوض مستأجران، به‌زودی پیامک‌هایی شامل لینک پرداخت را به شماره تلفن همراه مستاجرینی که با اوقاف سند اجاره دارند، ارسال خواهد کرد.

مدیرروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان گفت:از مستأجران اوقاف در استان خواهشمندیم از این پس برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، برای پرداخت قبوضشان به نشانی اینترنتی ذکر شده مراجعه و اقدام به پرداخت اینترنتی قبوضشان نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار