مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان سیم برق در تنکابن

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری بخش نشتا موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

سردار میرزایی افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۳۶ فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی آنان را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این ارتباط خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهمان در مجموع ۱۳ کیلو و ۲۵۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی قائم شهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از همکاری و تعامل مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف درمحمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحد‌های صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت‌های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در این طرح ۲۳ واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب و به ۳۷ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.