نوذری گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای مهار این بیماری هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: امروز وضعیت کرونای استان در میزان ابتلا و فوتی‌ها جهشی شده است و نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای مهار این بیماری هستیم.

او در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت کرونا در استان خواستار بسیج همگانی علیه این بیماری شد و اظهار کرد: البته برای مقابله همه جانبه با کرونا ، نیازمند فرهنگ سازی مناسب در نحوه رویارویی با کرونا هستیم و در این راستا دستگاه‌های متولی در حوزه فرهنگی باید به نقش مهم خود بپردازند.

استاندار ایلام در ادامه فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری در استان را دومین مقوله مهم در استان دانست که نیازمند فرهنگ سازی است.

او در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری خوب نظام در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی استان ، بیان کرد: قریب ۷ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است و در ادامه در تدارک سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری برای توسعه میادین نفتی چنگوله هستیم.

او افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مسیر توسعه و ایجاد اشتغال در استان را سهل و هموار خواهد ساخت و همه بایست در این زمینه تلاش کنیم.

نوذری در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت‌های مهم حوزه فرهنگی در مباحث اجتماعی شد و مطرح کرد: در این شرایط سخت می‌توان از ظرفیت‌های خوب حوزه فرهنگی در حل مسائل و موضوعات مختلف اجتماعی بهره برد و مبلغ فضایی مثبت در جامعه شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.