کرمی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید فهرست پروژه‌های عمرانی خود را در آستانه هفته دولت اعلام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام  در چهارمین نشست شورای فنی استان گفت: مدیران استان باید همچنین فهرست اقدامات انجام شده دستگاه متبوع خود را از دهه فجر تا هفته دولت تشریح و این اقدامات به مردم اطلاع رسانی شود.

او افزود: مدیران باید تمامی تلاش و اهتمام خود را تسریع در بهره برداری پروژه‌های عمرانی بکار گیرند و از هیچ تلاشی در راستا دریغ نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به روند احداث بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام اظهار داشت: سرعت پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در مقطعی برای بهره برداری بسیار رضایت بخش بود، اما هم اکنون سرعت اقدامات دوباره کند شده که این نیازمند اهتمام است.

کرمی تاکید کرد: این بیمارستان باید در اسرع وقت برای ارایه خدمات به مردم استان به بهره برداری برسد چرا که در این مقطع حساس استان به این بیمارستان نیاز داریم.

او خواستار تسریع در پروژه‌های محور مواصلاتی مسیر اربعین نیز شد و بیان کرد: با هماهنگی تمامی دستگاه‌های مربوطه امیدواریم طرح‌های و پروژه‌های عمرانی حوزه اربعین نیز در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.