رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال ۷۹ واحد صنعتی در این استان به بهره برداری رسیده و در هفته دولت نیز ۹ واحد صنعتی افتتاح می‌شود.

غلامرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: حجم سرمایه گذاری طرح‌های به بهره برداری رسیده،   ۲۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این واحد‌های صنعتی برای یک هزار و ۵۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حوزه صنایع این استان، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ صدور تعداد پروانه بهره برداری ۱۷.۹ درصد، از لحاظ حجم سرمایه گذاری ۵۲۸.۸ درصد و از لحاظ ایجاد اشتغال ۴۰.۵ درصد افزایش را شاهد هستیم که این موفقیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بوده است.

بابایی افزود: در این مدت ۷۷۷ فقره جواز تاسیس و توسعه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۶۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال نیز ۹ واحد صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی وارد چرخه تولید خواهد شد که با بهره برداری این ۹ واحد، برای ۲۸۸ نفر اشتغال مستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.