توسعه معدن طلا و ایجادصنایع پایین دستی در تکاب

وزیر صنعت معدن و تجارت از اجرای طرح توسعه و ایجاد صنایع پایین دستی معادن طلا در تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت ، درحاشیه بازدید از معدن طلای زرشوران گفت : تبلور عینی اقتصاد مقاومتی در این کارخانه که بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه است با حضور و فعالیت ۱۰۰۰ نفر از کارگران منطقه نمود عینی یافته و امسال ۲۰ در صد افزایش تولید را شاهد بوده است.

رزم احسینی ادامه داد : طرح توسع این منطقه در دست مطالعه است و هفته آینده با حضور استاندار ، نماینده مردم شهرستانهای تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ، مسؤلین وزارت صمت نشستی در تهران برگزار خواهیم کرد که برنامه های توسعه ای منطقه را مصوب کنیم.

او  در ادامه به ایجاد صنایع تبدیلی پایین دست معادن طلا در تکاب اشاره و افزود:با تشویق و آموزش جوانان می توان صنایع تبدیلی طلا را در شهرستان ایجاد و زمینه اشتغال پایدار آنان را فراهم آورد.

رزم حسینی در ابتدای ورود با حضور در اتاق جلسات معدن طلای زرشوران و با حضور مدیرعامل و کادر اداری معدن ، شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، همتی نماینده مردم شهرستانهای تکاب و شاهیندژ در مجلس شورای اسلامی، ستوده فر فرماندار تکاب جلسه ای تشکیل و در خصوص اهداف سفر خود و توسعه متوازن منطقه ای توسط معدن به جمع بندی هایی رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.