مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته دولت ۹۲ طرح گازرسانی در استان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیّدرضا رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت:طرح‌های گازرسانی آماده بهره برداری شامل شبکه گازرسانی ۴۹ روستای تابعه شهرستان‌های بستان آباد، مراغه، کلیبر، خداآفرین، چاراویماق، جلفا، میانه، هریس، اهر و هشترود، ۲۷ واحد صنعتی و یک واحد ساختمان اداری و پست امداد منطقه ۶ تبریز است.

اوافزود: به مناسبت هفته دولت عملیات گازرسانی به هفت روستای بنه کاغی، کوجان، ونستان، ملک طالش، قراجه ملک، از توابع شهرستان ورزقان، اولیق از توابع شهرستان خداآفرین و گوی بلاغ پایین از توابع شهرستان تبریز، احداث هفت واحد ایستگاه T.B.S تقلیل فشار در سطح شهر تبریز و ساختمان اداری و پست امداد شهرستان مرند آغاز می‌شود.

او ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی روستایی در هفته دولت، یک هزار و ۱۰۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به آمار بهره مندی بخش روستایی استان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: هم اکنون ۲ هزار و ۲۶۴ روستای استان با ۳۲۴ هزار و ۸۰۴ خانوار، تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که این موضوع شرکت گاز استان را در زمره شرکت‌های پیشتاز در توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و محروم قرار داده است.

توحیدی همچنین اعلام کرد: امسال گازرسانی به تمام بخش‌های صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در برنامه اجرایی این شرکت قرار دارد که با گذشت ۵ ماه از سال جاری، تأمین گاز ۳۲ واحد صنعتی مشمول، محقق شده است.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون هشت هزار و ۷۲۱ واحد صنعتی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که از این تعداد ۷۵۲ واحد در قالب مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.