فرماندار شهرستان مرند از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گرشاسبی فرماندار شهرستان مرند با اشاره به با تاکید مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و تعامل و همراهی مردم و دولت اظهار داشت: اطلاع رسانی دستاورد‌های دولت به مردم سبب تقویت همدلی و همزبانی میان مردم و دولت و امیدواری مردم و استواری دولت در خدمات رسانی بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا اقدامات دولت جمهوری اسلامی در شهرستان مرند به مردم اطلاع رسانی شود که یادآور تلاش صادقانه دولتمردان و معرفی آرمان والای شهیدان رجایی و باهنر است.

فرماندار  مرند با بیان اینکه بهره برداری از طرح‌های عمرانی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دولت است، گفت: امسال با حمایت دولت و تلاش مجموعه شورای اداری، تعداد ۱۱۰ پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان آماده افتتاح است که زیرسازی و آسفالت هفت روستا، گازرسانی به شهرک صنعتی شماره دو (روستای قرمزی قشلاق) و شرکت صنایع خاک چینی، سامانه ضد تگرگ در شهر زنوز، ۲ باب مدرسه خیرساز و مشارکتی، ۱۶ پروژه برق رسانی در سطح شهرستان از جمله آنهاست.

اودر خصوص هزینه‌های صورت گرفته برای انجام پروژه‌ها اعلام کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی شماره دو با اعتبار ۷ میلیارد تومان، گازرسانی به شرکت صنایع خاک چینی با اعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح پروژه‌های برق رسانی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای بابره با هزینه ۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

گرشاسبی گفت: چند پروژه تولیدی هم با حمایت دولت و توسط بخش خصوصی اجرا شده است که هفته دولت افتتاح می‌شوند.

او با اشاره به اعتبار دولت برای آبرسانی به دشت مرند گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای آبرسانی اختصاص داده شده که پیگیر اتمام این پروژه حیاتی هستیم.

فرماندار مرند در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان در وضعیت قرمز است و در راستای حفظ سلامتی مردم کلیه برنامه‌ها بدون حضور مردم و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی انجام خواهد شد که در این راستا باید از ظرفیت اصحاب رسانه و فعالین مجازی در راستای تشریح و اطلاع رسانی برنامه‌ها به مردم استفاده کنیم.

دوم تا نهم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.