رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: گروه‌هایی که بر اساس سن و اولویت بندی ستاد ملی کرونا برای تزریق واکسن فراخوان می‌شوند بدون هیچ گونه نگرانی مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد ایمنی جمعی در سطح جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : سیر ابتلا به کرونا در قصرشیرین به صورت دزدانه افزایش یافته و نیاز است مردم حتما در پایبندی به موازین بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی جدیت بیشتری داشته باشند.

او گفت : ویروس کرونا در کمین همه افراد است و قدرت انتشار و سرایت ویروس کرونای دلتا چند برابر است و در مدت کوتاهی تعداد زیادی از افراد را درگیر می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: افراد حتما از حضور در آیین‌های تجمعی، دورهمی‌های خانوادگی، پرهیز از سفر‌های غیر ضرور و بی مورد خودداری کنند.

 منصوری افزود: سویه جدید کرونا دلتا هم اکنون با قدرت بسیار زیادی در حال سرایت در جامعه است و تمام افراد شامل کسانی که واکسینه شده و همچنین کسانی که هنوز واکسن دریافت نکرده اند باید همگی برای کنترل اوضاع هنگام حضور در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کنند.

۱۰ هزار و ۵۸ دوز واکسن در قصرشیرین تزریق شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: تا صبح امروز در قصرشیرین ۱۰ هزار و ۵۸ دور واکسن کرونا تزریق شده که از این تعداد هفت هزار و ۷۰۷ دوز در نوبت اول و ۲ هزار و ۲۵۱دوز مربوط به نوبت دوم است.

او گفت: روند واکسیناسیون در سه پایگاه و یک مرکز تجمیعی به آدرس خیابان مهدیه، سرسرای ورزشی شهدای آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی و درمانی شماره یک و ۲ شهری در حال انجام است.

تخت خالی برای بیماران کرونایی در سنقر و کلیایی وجود ندارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی از وجود نداشتن تخت خالی برای بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

احسان مهری افزود: تعداد بیماران بستری کرونایی در شهرستان سنقر و کلیایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به بالاترین حد خود رسیده است.

او با اشاره به بستری شدن ۱۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان شهر سنقر افزود: از این تعداد ۸۳ نفر در بخش کرونایی و سایر بیماران در بخش درمان موقت سرپایی روزانه بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی ادامه داد: تخت خالی در بیمارستان شهر سنقر وجود ندارد، با توجه به این موضوع و سرعت بالای سرایت ویروس کرونا از نوع دلتا مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

مهری با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۴۴ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی تزریق شده که از این تعداد بیش از ۳۱ هزار دُز مربوط به مرحله نخست و بیش از ۱۲ هزار دُز مربوط به مرحله دوم است.

او افزود: تزریق واکسن کرونا در شهر‌ها برای افراد بالای ۳۵ سال، در روستا‌ها برای افراد بالای ۲۵ سال و برای عشایر بالای ۱۸ سال انجام می‌شود.

قصرشیرینی ها بدون هیچ گونه نگرانی برای واکسیناسیون مراجعه کنند/وجود نداشتن تخت خالی برای بیماران کرونایی در سنقر و کلیایی

دالاهو پیرترین شهرستان استان کرمانشاه

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: دالاهو پیرترین شهرستان استان کرمانشاه است.

کرم محمدی افزود: مردم شهرستان دالاهو وطن دوست و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

او افزود: شاخص‌های جمعیتی شهرستان دالاهو با برخی از خدمت اجتماعی همخوانی نداشته و صدور مجوز برای احداث برخی مراکز در این شهرستان مشکل است.

فرماندار شهرستان دالاهو ادامه داد: مردم دالاهو حق برخورداری از رفاه اجتماعی معقول را دارند.

محمدی افزود: دالاهو پیرترین شهرستان استان کرمانشاه است، لذا مسئولین، دستگاه‌های مربوطه و افراد متمکن باید توجه ویژه‌ای به مردم این شهرستان به ویژه افراد زیر پوشش بهزیستی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.