مسئول امورخوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع بیش از ۸۰ بسته بهداشتی بین دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس اسیوند مسئول امورخوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با پیک پنجم شیوع کرونا به منظور جلوگیری از گسترش ویروس و در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری، در اقدامی جهادی و با حمایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی پک‌های بهداشتی بین دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه این دانشگاه توزیع گردید.

او با اشاره به اینکه ۷ ساختمان در قالب خوابگاه دانشجویی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد افزود: هم اکنون با توجه به تعطیلات تابستانی، ۳ خوابگاه در استان فعال است.

اسیوند اضافه کرد: در این محله ۳۲ پک بهداشتی در خوابگاه بهارستان، ۲۳ پک در خوابگاه مولوی و ۲۶ پک در خوابگاه کاشانی توزیع شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، برنامه توزیع بسته‌های بهداشتی بین دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه آغاز شده است و تا ریشه کن شدن این بیماری در کشور و استان ادامه خواهد داشت.

به گفته مسئول امورخوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ در حال حاضر ۸۰ دانشجو از خدمات و امکانات رفاهی خوابگاه‌های این دانشگاه بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار