۱۳ هزار بسته معیشتی از سوی هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال توسط این جمعیت از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در بین نیازمندان آسیب‌دیدگان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

او افزود: در این مدت هفت هزار بسته بهداشتی به ارزش سه میلیارد ریال، ۲۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه به ارزش چهار میلیارد ریال و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار و پوشاک به ارزش پنج میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.


بیشتر بخوانید


کیانی به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال کمک هزینه درمان برای ۶۳۱ بیماران کرونایی و سایر بیماران در استان اشاره کرد و گفت: در قالب طرح همای رحمت نیز ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ خانه هلال در استان فعال شده است ادامه داد: سازماندهی، عضوگیری و ارائه آموزش لازم به اعضای این خانه‌ها در دستور کار قرار دارد و تهیه و توزیع اقلام امدادی برای خانه‌های هلال از دیگر برنامه‌های امسال این جمعیت است.

کیانی گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر عضو داوطلب این جمعیت در استان هستند که از این تعداد، افرادی‌که تا ۳۵ سال سن دارند در سازمان جوانان و مابقی در بخش امداد و سازمان داوطلبان عضویت دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار