استاندار خوزستان گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در ICU‌ بیمارستان‌های استان بستری هستند که حدود ۱۲۰ نفر از این تعداد اینتوبه‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان گفت: حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ بیمار کرونایی در ICU‌ بیمارستان‌های استان بستری هستند که حدود ۱۲۰ نفر از این تعداد اینتوبه‌اند و این مساله، بسیار خطرناک است.

او افزود: در خوزستان برای بستری بیماران کرونایی مشکل داریم، روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار بیشتر از ترخیصی‌ها، در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند.

سلیمانی‌دشتکی بیان داشت: بیماری کرونا ویروس بین مردم عادی شده است و همچنان مراسم مذهبی، آیینی، اجتماعات خانوادگی و اجتماعات دیگر برگزار می‌شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم نکات بهداشتی را فراموش نکنند و علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، حتما یک تا ۲ ماسک استفاده کنند و کمتر مراودات خانوادگی داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط فعلی ادامه داد: اگر یک عضو خانواده به کرونا مبتلا شد، هر چه مدیریت کنند باز هم همه اعضای خانواده مبتلا می‌شوند، همچنین واکسن در کاهش شدید میزان مرگ موثر است و خیرین و دولت همه وارد شده‌اند تا در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.