سریال «تعطیلات طلایی» تولیدی شبکه اصفهان به زودی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکزاصفهان سریال تعطیلات طلایی با موضوع ورود گردشگران به اصفهان قبل از شیوع ویروس کرونا در شبکه اصفهان تولید شده است و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. روایت این سریال طنز اجتماعی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای داستان اتفاقات مدرسه‌ای است که میزبان گردشگران بسیاری از شهر‌های مختلف کشور در زمان قبل از شیوع ویروس کرونا بوده است و هم اکنون مدیر مدرسه بنا به اتفاقات دراماتیک به مسائل مربوط به گردشگران در آن زمان بر میخورد و مخاطبان در هر قسمت شاهد گره گشایی موضوعات مختلف در قالب طنز اجتماعی خواهند بود.

در این سریال متناسب با لهجه‌های مورد نظر در فیلم نامه از بازیگران استان‌های مختلف کشور مانند تهران، مازندران، گیلان، اصفهان، یزد، کردستان و بوشهر استفاده شده است و در آن بازیگران شاخص سینما و تلویزیون مانند رزیتا غفاری، علیرضا درویش، حسن جویره، الهام باقری و... نقش آفرینی می‌کنند.

تنوع و استفاده از بازیگران بیشتر استان‌های کشور با لهجه و گویش‌های متفاوت و آشنایی با فرهنگ‌های متفاوت ویژگی خاص این سریال است.
تهیه کننده و مجری طرح: سید حامد حسینی، کارگردان: هادی رحیمی خاص، نویسندگی سید احسان مصلحی، تدوین: نوشین شاهی و علی رحمتی، ساخت موسیقی: هومن امامی.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۱:۴۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
46تدارکاتشون بودم اخراجم کردن