جنبش حماس اعلام کرد که یکی از نیرو‌های این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الاتحاد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تمجید از تشدید مقاومت مسلحانه ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی رود اردن از شهادت یکی از اعضای این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه در این منطقه خبر داد.

«عبد اللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش حماس گفت: این جنبش از تشدید مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی که نشانه شجاعت ملت ما و اصرار بر ادامه نبرد و توانایی در رویارویی با اشغالگران صهیونیست است تمجید می‌کند.

وی افزود: مقاومت فزاینده علیه اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بهترین و مفیدترین گزینه برای رویارویی با اشغالگران و جنایات آنهاست. ایستادگی ملت ما در مقاومت در برابر اشغالگران ایجاب می‌کند سازمان‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کنند و به اشکال مختلف تعقیب و بازداشت فلسطینیان پایان دهند.

در درگیری امروز (سه‌شنبه) نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در کرانه باختری یک نوجوان نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار