اخیرا زنی در هندوستان به دلیل اختلاف نظر با راننده تاکسی بر سر کرایه به او حمله ور شد و راننده را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چندی پیش بود ویدئوی حمله فیزیکی و ضرب و شتم مامور پلیس توسط یک زن هندوستانی خبرساز شده بود به تازگی نیز حمله یک زن دیگر به راننده تاکسی در این کشور به خبری داغ تبدیل شد. این زن و همراهانش که پس از رسیدن به مقصد از پرداخت کامل کرایه خودداری کرده بودند با راننده درگیر شدند. این زن به همراه دو مرد دیگر از مسافران تاکسی بودند. این اتفاق در منطقه «تدهی پولیا» رخ داد.

ویدئوی منتشر شده لحظه وقوع درگیری و چگونگی آن را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو راننده در حال شکایت به یک افسر پلیس در مورد خودداری سه مسافر از پرداخت کرایه است. لحظاتی بعد دو مسافر مرد به همراه زن به سمت راننده هجوم می‌برند و مسافر زن یک سیلی به صورت راننده زده و در ادامه با صندل خود به او حمله ور می‌شود. این در حالی است که مامور پلیسی که در صحنه درگیری حضور دارد از مداخله در درگیری خودداری می‌کند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی پلیس محلی هند با اشاره به این حادثه گفت: "ظاهرا سه مسافر شامل دو مرد و یک زن پس از رسیدن به مقصد از پرداخت کرایه کامل خودداری کردند که به همین علت راننده با آن‌ها درگیر شد. ما تاکنون هیچ شکایتی را از طرف هیچ یک از این افراد دریافت نکرده ایم."

در ادامه این ویدئوی جنجالی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار