مسافران یک اتوبوس توریستی که در مسیر رسیدن به آبشار نیاگارا بودند به جای رسیدن به آبشار بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم؛ پلیس شهر نیویورک اعلام کرد که یک اتوبوس توریستی به مقصد آبشار نیاگارا در مسیر این شهر واژگون شده و بیش از ۵۰ نفر از سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گزارش داد که برخی از مصدومان تحت مراقبت‌های ویژه و جراحی قرار گرفته اند و خاطرنشان کرد که حدود ۵۷ نفر در این اتوبوس بودند.


بیشتر بخوانید


تصاویر منتشر شده توسط پلیس در توئیتر نشان می‌دهد که کاغذها، مدارک و لوازم شخصی مسافران پس از واژگونی اتوبوس در اطراف آن  پراکنده شده است.

سفری توریستی در آمریکا که به حادثه ای وحشتناک تبدیل شد!

متیو چادرون، سخنگوی بیمارستان اوبرن گفت که کودکان نیز در بین مسافران این اتوبوس بودند و این بیمارستان حدود ۲۷ مجروح از جمله راننده را پذیرفت که ۳ نفر از آن‌ها به بیمارستان دانشگاه آپستیت، بزرگترین مرکز درمان تصادفات در این منطقه منتقل شدند تا درمان‌های بیشتر و تخصصی‌تری را دریافت کنند. گفتنی است که هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات این تصادف و حال جسمی مصدومان در دست نیست.

در ادامه ویدئویی از این حادثه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
این نوع حوادث ناگوار در همه جای دنیا اتفاق می افته حتی در آمریکا