استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت گفت:تداوم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بر پایه دینداری، ولایتمداری، همدلی و همراهی مردم و دولت میسر است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند استاندار کرمان  به مناسبت آغاز هفته دولت پیامی صادر کرد.

 متن پیام علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت به شرح زیر است:

به نام خدا

هفته دولت، به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت، تجلی‌گر یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر به عنوان الگو‌های ماندگار ایثار و خدمت و همچنین فرصت گرانبهایی برای بیان دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت است.

بی شک تداوم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور اجرایی کشور بر پایه دینداری، ولایتمداری و همدلی و همراهی مردم و دولت میسر می‌گردد.

مدیران ستادی و اجرایی کشور و به طور خاص همکاران ما در استان کرمان با تاسی از سیره والای شهدای دولت، برنامه‌ریزی هوشمندانه، همدلی، تلاش و جدیت در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی و منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پرتو الطاف الهی و در سایه رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌توانند زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون را فراهم کنند.

امیداست مدیران اجرایی استان با تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و مسئولان و دنبال کردن اقدامات هدفمند و تبدیل ضرورت‌های استان به مطالبه و گفتمان، در راستای ایجاد توازن در بخش‌های توسعه‌ای و مناطق مختلف استان، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه و گسترش روحیه نشاط در جامعه تلاش کنند و تمام ظرفیت‌های استان را برای تسریع در انجام پروژه‌ها به کار گیرند و افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را هدفگذاری کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، به ویژه مدیران و کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون همکاران را در عرصه خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی توام با تندرستی و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار