فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در خراسان شمالی برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار فرجی سپاه فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای خدمت به مردم همیشه در صحنه حضور دارد گفت: اورژانس صحرایی با کمک سپاه در گلستان شهر بجنورد راه اندازی و در آن، ۲۰ تخت برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی آماده شده است.


بیشتر بخوانید


سردار فرجی با بیان اینکه سپاه برای کمک به مردم هم اشتیاق و هم عجله دارد گفت: تخت‌هایی که در مراکز و مجموعه‌های آموزشی مربوط به سربازان آماده شده است تا اگر نیاز شد برای برپایی اورژانس‌های سرپایی استفاده شود.

او افزود: تهیه و توزیع هزار و ۷۹ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان، تهیه و توزیع ۲۱۷ هزار سبد معیشتی هریک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان، تهیه و توزیع هشت هزار بسته لوازم التحریر و توزیع ۳ میلیون پرس غذای گرم، توزیع ۴ میلیون نان، تهیه و توزیع سبد بهداشتی و درمانی به تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار و مشارکت در آزاد سازی ۳۹ زندانی، از اقدامات انجام گرفته است.

سردار فرجی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان به مردم خدمت رسانی می‌کنند گفت: در حوزه راه سازی، آبرسانی و مسکن محرومان نیز در سال ۱۴۰۰ طرح‌ها و برنامه‌های خوبی انجام خواهد شد.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "امروز خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با آمریکاست" گفت:اولین اولویت استان محرومیت زدایی است و مساله امروز هم مقابله با کرونا است که به مدد الهی و با کمک مردم و با رعایت شیوه نامه ها، این ویروس منحوس را ریشه کن خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.