جمالیان گفت: اواخر این هفته با یک خیز جدید کرونا در استان مرکزی روبه رو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به اینکه دوره کمون واریانت دلتا کوتاه‌تر شده است، مطمئناً در اوخر این هفته با یک خیز جدید روبه رو خواهیم شد به این دلیل که نتوانستیم از تعطیلات بهره برداری لازم را ببریم.

جمالیان افزود: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان مرکزی یک روند صعودی است و پیش‌بینی می‌کنیم که این روند همچنان ادامه دار باشد.

او اضافه کرد: در شهرستان‌هایی که کمی اوضاع بهتر بود، مجدداً خیز دوباره خواهیم داشت و به موازات افزایش موارد ابتلا، موارد بستری و مرگ و میر افزایش خواهد یافت و لازمه کنترل و مدیریت اپیدمی، همکاری همگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا پزشکان با وجود کمبود تخت و نیروی انسانی فداکارانه و ایثارگرانه ارائه خدمت کردند که یکی از برکات دانشگاه علوم پزشکی اراک، همکاری و همدلی مراکز دولتی و خصوصی سطح استان بود.

او ادامه داد: اگر چنین همدلی و ایثارگری از سوی پزشکان به نمایش گذاشته نمی‌شد چنین موفقیتی اتفاق نمی‌افتاد که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم که این اتحاد ادامه‌دار باشد و حلاوت این تعاملات برای مردم و ارتقاء سطح بهداشت و درمان خواهد بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار