نوذری گفت: هفته دولت ضمن اینکه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است، زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری، استاندار ایلام طی پیامی، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام نوذری استاندار ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور انسان‌های بزرگی است که مسئولیت را در خدمت بی منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده اند. در این مسیر شهیدان والامقام رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بوده‌اند.

از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تاثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت به شمار می‌رود.

و، اما اکنون که کشور و مردم از یک طرف با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است و از طرفی با شیوع و همه گیری گسترده کرونا درگیر است می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را به صورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.

به یقین با ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی ملت بزرگ ایران اسلامی از این شرایط سخت و دشوار نیز عبور خواهد کرد و باز راه اقتدار و سرافرازی را طی خواهد نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضای خانواده محترم دولت به خصوص مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در استان ایلام و شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می‌نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.