مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۶ هزار تن نهاده‌های کشاورزی طی سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۶ هزار تن نهاده‌های کشاورزی توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ تهیه و توزیع شد.

او گفت : تشکل‌ها و تعاونی‌های زیر پوشش استان کرمانشاه بنا به وظیفه ذاتی خود در حمایت از کشاورزان و افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی اقدام به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی میان کشاورزان استان می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: این نهاده‌های کشاورزی شامل کود شیمیایی، کود‌های زیستی و آلی، انواع سموم شیمیایی و بذور محصولات کشاورزی است.

صفایی به تأمین و توزیع ماشین آلات کشاورزی و ادوات دنباله‌بند اشاره کرد و افزود: در راستای حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی نسبت به تأمین و فروش بیش از ۳۴ دستگاه تراکتور و ۱۳ دستگاه ادوات دنباله‌بند در سال ۱۴۰۰ اقدام شده که برای ۵۰ دستگاه تراکتور دیگر پیش فاکتور صادر شده است.

او به بروز خشکسالی در سال آبی جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به مردمی بودن تشکل‌ها و شرکت‌های تعاونی زیر پوشش تعاون روستایی استان کرمانشاه این شبکه مردم نهاد آماده هرگونه خدمت‌رسانی به کشاورزان در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی در این استان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.