فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برنامه‌های هفته دولت امسال با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان و به دلیل سرایت ویروس کرونا و برگزار نشدن تجمع به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی‌پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : باید سعی کنیم عملکرد خود را نسبت به شعار دولت تطبیق دهیم و با رویکرد و روحیه جهادی دولت گام برداریم.

او با اشاره به موضوع آب شرب شهرستان سرپل ذهاب که اخیرا مورد دغدغه مردم قرار گرفته است، گفت : آزمایشات مستمر با هدف سالم بودن و سنجش شاخص کیفیت از شبکه آب انجام می‌شود و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلوده بودن آب شرب چشمه سرابگرم ثبت نشده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: پیرو درخواست‌های مردم و بنا به وظیفه مستمر امروز عوامل و تجهیزات شهرداری و آبفای شهرستان را به کار گرفتیم و مخزن چشمه سرابگرم را لایه روبی کردند.

فرزادی پور افزود: اتوماسیون اداری چند دستگاه اجرایی مشکل داشت که مقرر شد تا روز سه شنبه هفته جاری به هر نحوی ارتباط برقرار کنند و مشکلات در این زمینه را برطرف کنند.

او گفت: هر مصوبه‌ای که به تصویب می‌رسد ضرورت اجرایی آن را برای شهرستان تشخیص داده‌ایم و این رو دستگاه‌های اجرایی با جدیت پای کار باشند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: این شهرستان رتبه اول اشتغال با ۷۱ درصد پیشرفت در استان کرمانشاه را کسب کرده و در این راستا اقدام دستگاه‌های اثرگذار بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد شهید جای قدردانی دارد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۵ طرح عمرانی طی هفته دولت در سنقر و کلیایی

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۵ طرح عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا مرتضوی افزود: ۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ١۲۳ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان سنقر و کلیایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: از این تعداد ۵۵ طرح با اعتباری بیش از ٣٩ میلیارد تومان در شهرستان سنقر و کلیایی افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی ادامه داد: در هفته دولت عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می‌شود.

مرتضوی افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به واحد‌های صنعتی، عمران روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آب و فاضلاب است.

او با بیان اینکه اقدامات هفته دولت از طریق رسانه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: در سال ۱۴۰۰ به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این ایام بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود .

بهره برداری از ۳۲ پروژه در جوانرود

فرماندار جوانرود گفت: ۳۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۳۰۴ میلیارد ریال هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رستگار یوسفی، افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های عمران شهری و روستایی، گازرسانی، مخابراتی، طرح هادی، گردشگری، کشاورزی و اقتصادی و اشتغالزایی است.

او ادامه داد: از این تعداد ۳۰پروژه عمرانی با اعتبار۲۴۶ میلیارد ریال و ۲ طرح اقتصادی و اشتغالزایی با فراهم کردن زمینه اشتغال برای ۱۱ نفر در هفته دولت در شهرستان جوانرود به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه در هفته دولت بایستی اطلاع رسانی گسترده‌ای از خدمات نظام و دولت ارائه شود، گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات نظام و دولت است.

یوسفی افزود: خدمات فراوانی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی سایر بخش‌ها در شهرستان جوانرود انجام گرفته است که امیداریم با این روند شاهد توسعه و پیشرفت این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.