استاندار کرمانشاه گفت : ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی استان از روز دوشنبه اول شهریور به حالت عادی و سابق خود باز می‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در پیک پنجم میانگین جانباختگان روزانه استان به هفت نفر می‌رسد.

او گفت : این در حالیست که در پیک نخست آمار فوتی‌های کرمانشاه به خاطر ویروس کرونا یک نفر، پیک دوم چهار نفر، پیک سوم هشت نفر و پیک چهارم روزانه ۹ نفر بود.

بازوند با تاکید بر مراقبت حداکثری و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، افزود: با توجه به اینکه هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم و احتمال افزایش بستری‌ها و آمار جانبختگان وجود دارد نیازمند افزایش تخت‌های بستری هستیم.

استاندار کرمانشاه در عین حال از راه اندازی بیمارستان مجهز صحرایی توسط سپاه پاسداران در روز‌های آتی خبر داد و افزود: این بیمارستان کاملا مجهز و استاندارد ۵۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری کرمانشاه اضافه می‌کند.

او در خصوص واکسیناسیون زندانیان کرمانشاه و اینکه تعدادی از آن‌ها تمایلی به تزریق واکسن ندارند، گفت: شایسته است مدیرکل زندان‌های استان ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به اقناع سازی این دسته از افراد برای تزریق واکسن اقدام و گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کند.

بازوند با لازم الاجرا دانستن مصوبات ستادی ملی مقابله با کرونا در استان، افزود: با رعایت دستور العمل‌های صادره و اجرای درست آن‌ها به زودی شاهد نزولی شدن روند ابتلا و جانباختگان در استان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.