معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر نکوداشت یاد شهدای دولت و انعکاس گسترده خدمات و اقدامات انجام گرفته در هفته دولت تاکید کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر نکوداشت یاد شهدای دولت و انعکاس گسترده خدمات و اقدامات انجام گرفته در هفته دولت تاکید کرد و گفت : دفاع از خدمات نظام اسلامی و ترویج روحیه خدمت در هفته دولت باید پر رنگ باشد.

او گفت : هفته دولت امسال با سه ویژگی همراه است که لازم است دستگاه‌ها و ادارات استان در پیش بینی برنامه‌ها و انعکاس خدمات این ویژگی را لحاظ کنند.

او به پایان رسیدن دوران خدمت دولت دوازدهم را نخستین ویژگی هفته دولت پیش رو دانست و افزد: لازم است که برای امیدواری هر چه بیشتر جامعه همچنین دفاع از خدمات نظام اسلامی و ترویج روحیه خدمت تا آخرین لحظه مسئولیت، دستگاه‌ها و ادارات برنانه‌های هفته دولت را پر رنگ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کرمانشاه دومین ویژگی هفته دولت را دوران انتقال مسئولیت به دولت جدید عنوان کرد و افزود: در این شرایط خدمات و عملکرد مدیران و مجموعه دستگاه‌ها باید به نحوی باشد که جامعه بیشتر از گذشته احساس رضایتمندی داشته باشد.

خوش اقبال با تاکید بر جدیت در ایفای مسئولیت‌ها و ارائه خدمات دستگاه‌ها ادامه داد: خدمت فعالانه و تلاش برای حل مشکلات مردم می‌تواند دوران انتقال مسئولیت به دولت جدید را توام با امیدواری و رضایتمندی کند.

او سومین ویژگی برنامه‌های هفته دولت را روبرو شدن با شرایط بیماری کرونا دانست و گفت: در این شرایط لازم است که تمام برنامه‌های هفته دولت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از اجتماعات خطرساز برگزار شود.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: در عین وجود این شرایط، نباید بهانه‌ای برای کم رنگ شدن برنامه‌های هفته دولت باشد و از این رو به تمامی دستگاه‌ها تاکید داشته ایم که برای نکوداشت هر چه بهتر هفته دولت برنامه ریزی کنند.

خوش اقبال با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس خدمات نظام اسلامی و اقدامات دولت ادامه داد: توقع می‌رود که رسانه‌ها با استمرار همراهی‌های گذشته خود، در انعکاس و پوشش خدمات دولت و برنامه‌های هفته دولت نقش آفرینی کنند.

معاون استاندار کرمانشاه بازدید و تقدیر از خانواده شهدای دولت در استان را از جمله برنامه‌های ادارات برشمرد و گفت: به مدیران دستگاه‌ها تاکید شده که برنامه ملاقات عمومی را با لحاظ شیوه نانه‌های بهداشتی در برنامه‌های هفته دولت بگنجانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.