معاون تربیت و آموزش ارتش گفت؛ ماهیت مسابقات نظامی ارتش های جهان به دنبال چالش کشیدن مهارت ها و تخصص های فنی نظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش در اولین روز از مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان مسابقات نظامی ارتش‌های جهان میدان بسیار خوب و استانداردی را برای تیم‌های شرکت کننده فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این میدان باید آوردگاه خوبی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته باشد گفت؛ در درجه اول باید میزبان خوبی برای کشور‌های روسیه، ازبکستان و ویتنام باشیم و باید بدنبال سکوی قهرمانی باشیم.

سرتیپ شیخ تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های نیرو‌های نظامی مولفه مهم نظم و برنامه ریزی دقیق است، زیر ساخت‌های بسیار خوب و ارزشمندی برای نیروی زمینی ارتش ایجاد شد، همچنین ظرفیت خوبی برای نزاجا در شاخه‌های چهار گانه تخصصی این مسابقات فراهم شده است.

وی در خصوص پیست مسابقات نیز گفت: کشور‌های شرکت کننده به نظم و ترتیب و قضاوت درست مسابقات اذعان دارند و ما نیز شاهد میدانی مدرن هستیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش به تمجید از روند روز اول برگزاری مسابقات تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق امروز آغاز مسابقات را شاهد بودیم، این مسابقات از کیفیت بسبار بالایی برخوردار است ان شاالله شاهد درخشش تیم نظامی نیروی زمینی ارتش باشیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.