نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسمی از پزشکان نمونه استان تجلیل کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت روز جهانی پزشک با اهدای لوح از پزشکان نمونه استان تجلیل و قدردانی کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند و برای سلامتی مردم از جان مایه می‌گذارند که این کار در دین بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شرایط سختی‌ها و مخاطراتی که پزشکان در ایام کرونا متحمل می‌شوند تا مردم در سلامت باشند، شاید برای ما قابل درک نباشد، اما شرایط امروز برای کادر درمان از فضای جبهه‌های جنگ خطرناک‌تر و مرموزتر است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در باور‌های ایمانی، خداوند محور همه چیز است و در حوزه سلامت نیز پزشک و داور زمینه‌ساز شفای الهی محسوب می‌شوند و الحمدالله شاهدیم این باور ایمانی و اعتقادی هر روز در جامعه و در میان کادر بهداشت و درمان در حال تقویت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه یاد و خاطره پزشکان و کادر درمانی که در مسیر سلامت مردم، به شهادت رسیدند گرامی داشت.

پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در این برنامه به خدمات گسترده پزشکان در ایام بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کار پزشکان در ایام کرونا هم به لحاظ زمان و هم خطرات آن بسیار بیشتر از گذشته شده است و از زحمات آن‌ها صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.