پیام شما شهروندان عزیز در مورد سگ گردانی در برخی از بوستان‌های کرج، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد سگ گردانی در برخی از بوستان‌های کرج ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس  استانها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام ما منزل ما نزدیک پارک شهدای کرج هست آخر شب که می‌شود خیلی‌ها سگ‌های خانگیشان را در پارک می‌گردانند به قدری این سگ‌ها سرو صدا می‌کنند ما که در آن محل زندگی می‌کنیم واقعا صداشون آزار دهنده هست لطفا پیگیری کنید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد  سگ گردانی در برخی از بوستان‌های کرج را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

سگ گردانی، داعیه فرهنگ یا تضییع حقوق شهروندی؟ / احوال این روز‌های پارک‌های کرج

گزارش شهروند خبرنگارمان حاکی از سگ گردانی در برخی پارک‌های کرج است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی جالبه اینا که سگ دارند وقت و نیمه وقت بخاطر سگشان که آب و هوا عوض کنه سگ ها را میارن پارک سوال من اینه اگر بچه هایشان نیاز داشته باشند در ساعت آخر شب آنها به پارک میارند مطمناً نه و یا در خیابان می برند که طوری سگ را بغل می کنند و وقت می گذارند که برای بچه ههایشان اینکار را نمی کنند .
امان تقلید کورکورانه و ژست ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
با وجود تابلو ورود حیوانت به پارک ممنوع تو همین تهران و خیابان و پارکهای منطقه22 مزاحمت این دسته آدما بهمراه سگهاشون آسایش رو از کودکان و خانواده ها سلب کرده. به 110 هم زنگ میزنیم یا دیر میاد و یا اگه پلیس میاد بدون هیچ تذکری میره و اگه هم به پلیس اعتراض میکنیم پاسخ میده صورتجلسه میکنم برو علیه اینها شکایت کن.فقط میگن برخورد میشه ولی هیچ ارگانی با این معضل برخوردی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۲۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
ترکیبی از بی فرهنگی و مشکلات روحی افراد است. سگ حیوان خیلی دوست داشتنی و فوق العاده ای هست ولی برای افرادی مناسبه که خانه ویلایی داشته باشند تا سگ در حیاط زندگی کند نه روی تخت و اتاق خواب!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
از دست سگ آسایش نیست یا صدای پارس سگ می یاد یا باید از خود سگ بترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
در این مملکت بی قانون باید خودت راه حل پیدا کنید امید به مسئولین نشانه کند ذهنی است من یک اپارتمان در شمال دریاچه خلیج فارس منطقه ۲۲ جنب اتوبان همت دارم ساعت ۱ شب تا ۴ صبح مسابقه موتور سوارن شروع می شود آخرش اجاره دادم رفتم یک محله دیگر
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۱۹:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
فقط در پاركهاى كرج ، سگ گردانى نمى كنن،وضعيت تهران هم بد است،شب سگ در پارك مى آورند و روز بچه هاى كوچك در همان پاركها بازى مى كنند.كوچه و خيابان هم كه ازكثافات سگها پر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
معلومه دیگه
سگ گردانی=انسان آزاری
آخرین اخبار