گزارش شهروند خبرنگارمان حاکی از سگ گردانی در برخی پارک‌های کرج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این روزها کار از خودروی گران‌قیمت و خانه‌های باغدار چندصدمتری گذشته و ظاهرا چشم هم چشمی‌ها به نگهداری از حیوانات خانگی رسیده است.

مادامی که این حیوانات در خانه باشند حریم خصوصی افراد مطرح است اما تا برای گردش به بیرون پابگذارند بحث حقوق شهروندی سایرین به میان می‌آید.

پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در این باره به خبرنگار ما گفت: شهرداری وظیفه احداث و نگهداری از پارک‌ها را برعهده دارد و مسئولیت تامین امنیت آن با نیروی انتظامی است.

او افزود: هرچند نیروی انتظامی با ما همکاری خوبی دارد اما از آن‌جا که هنوز موفق به جلوگیری از ورود سگ‌ها به پارک‌ها نشده‌ایم یعنی باید به دنبال چاره دیگری بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: از پیمانکاران خواسته‌ایم که به افرادی که در پارک سگ‌گردانی می‌کنند تذکر دهند و به‌طور محدود جلوگیری کنند اما بیشتر از این در اختیار شهرداری نیست.

او افزود: از آن جا که جمعیت بسیاری از شهروندان با سگ‌گردانی در پارک موافق نیستند و دائم از این موضوع شکایت دارند، این اقدام مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی و به عبارتی دیگر جرم تلقی می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
چرا این پدرسگها رو جمع نمیکنن
علاوه بر مشکلات بهداشتی خیلی مخاطرات دیگر هم داره
شده نماد غربزدگی و زد اسلامی